Redukcja masy - jak powinna wyglądać?

Redukcja masy - jak powinna wyglądać?Podstawowym celem większości osób, które rozpoczynają odchudzanie jest utrata zbędnych kilogramów. Aby udało się go osiągnąć, trzeba połączyć dobrze opracowany plan treningowy z dietą. Ćwiczenia, których celem jest redukcja masy powinny opierać się na treningu interwałowym. Najprościej rzecz ujmując, polega on na naprzemiennym intensywnym i umiarkowanym wysiłku. Interwały można wykonywać biegając, jeżdżąc na rowerze albo ćwicząc na maszynach. Warto zapoznać się bliżej także z treningiem HIIT. W tej formie ćwiczeń spalanie tłuszczu trwa nawet przez dodatkowe 24 godziny po zakończeniu wysiłku. Wymaga ona dość dobrej kondycji. Jeśli jej nie mamy, najlepiej zacząć od treningów wydolnościowych. Dieta, której celem jest redukcja masy powinna opierać się na niedoborze kalorycznym. Należy określić swoje dzienne zapotrzebowanie na kalorie i od otrzymanego wyniku odjąć 200-300 kalorii. Jeśli będzie udawało nam się utrzymać taki niedobór i regularnie trenować, efekty naszej pracy powinny być dość szybko widoczne.